napit

napit

torstai 10. toukokuuta 2012

Oravia vai sammakoita?

Metsolan muutto-alesta ostin pienen pätkän joustofroteeta ja se näytti ihan siltä, että halusi päätyä vuorilliseksi huppariksi Joonakselle.

Näistä elukoista tässä hupparissa en kylläkään ole varma, mitä ne ovat. Joskus, kun näin tämän kankaan eka kertaa, luulin, että tässä on mulkosilmäisiä sammakoita, mutta koska kankaan nimi kai on Kurret (?) niin kyllähän siinä taitaa oravia olla.

Takki on tehty Ottobren 3/12 kaavalla "Windy days" kokoa 104cm, mutta hihat lisätty, taskut jätetty pois, nepparit korvattu vetskarilla ja siis kokonaan vuoritettu trikoolla.



Ainiin, hupunkin tein hiippamalliseksi, koska olen niiiin rakastunut hiippahuppuihin. <3

Sovituskuviin poika piti lahjoa parilla Fanipalalla, vaikka kovasti kuulemma tykkääkin takista ja haluaa nukkua takki päällä....


 Näin loisteliaita poseerauksia ikuistimme siis tällä kertaa...

9 kommenttia:

  1. Huh, en ole siis ainoa, joka luuli noita otuksia sammakoiksi! :D Hieno on lopputulos ja kivasti sopii pojalle.

    VastaaPoista
  2. upea takki ja mää taas nään tuossa kankaassa ankkoja - vieläkin :D (tuo hännän pyörä juttu on silmä)

    VastaaPoista
  3. Hieno takki! Tuo kuvio vaati multakin muutaman vilkaisun ennenkuin löysin ne oravat :)

    VastaaPoista
  4. Sammakkoita minä näen;) Kiva huppari ja hyvin sopii turkoosi!!!

    VastaaPoista
  5. Kiva huppari ja hiippahuput vain on ihania! :)

    VastaaPoista
  6. Hieno! Mä olen alusta saakka nähny oravia... piti sillon alkuun oikein vähän aikaa etsiä niitä sammakoita mutta juuh nyt ne näkyy molemmat mullekin.

    VastaaPoista
  7. Ja minä olin koko ajan nähnyt siinä ainoastaan syksyn lehtiä, kunnes joku sanoi sitä oravajoustikseksi ja jouduin katsomaan uudestaan.. :D

    Ihana huppari!!!

    VastaaPoista
  8. Hupparit on niin ihania!

    Mun mielestä kankaassa kumiankkoja:)

    VastaaPoista
  9. Kiva huppari! :)

    Ja vaikka miten paljon ihania ompeluksia tuolla edellisissä! mulla ollut taukoa seurailuissa, ihana singoalla ja applikoinnit sitä ennen!! :)

    VastaaPoista